donderdag 31 maart 2016

Aardappels en uien gepoot

In het begin gaat het altijd snel, ik weet niet wat het is, je wilt alles in 1 keer in de grond hebben lijkt wel.... nou ja aangezien er komende 2 weken geen vorst wordt voorspeld, ben ik dan ook maar flink aan de gang gegaan. Gisteren met hulp van een vriendin hebben we de aardappels gepoot en de uien ook maar meteen erachteraan. Daarna de wortels gezaaid en de bos-uien.



Vandaag dan nog maar even naar het tuincentrum geweest om wat plantgoed te halen, wat kolen, sla en prei..... dan staat er toch vast wat groen in de tuin :) 


1 opmerking:

  1. Haha, dat snap ik, dat je vast wat plantjes koopt zodat er al wat staat! 😊
    Je schiet wel op al, zo mooi al die vakken, klaar om te zaaien, planten en oogsten.
    Leuk joh, al die aardappelen, jaloers op! Ga volgend seizoen ook zien dat ik ergens aardappels per stuk kan kopen, lijkt me leuk al die verschillende, en de verspreidingstijd voor oogsten lijkt me ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen